Ofte Stilte Spørsmål ( FAQ )

Hvordan returnerer jeg en vare?

- Varen sendes i retur til El-Portalen, Haugerudveien 70A, 1434 Ås. Det er ikke mulig med personlig levering av returvarer.

- Kjøper betaler for retur.

Kvittering / sporingsnummer bør skaffes av kunde da vi ikke har ansvar for at pakken kommer frem til oss.

Varen sendes i original emballasje og i ubrukt tilstand. Trykk HER for komplette vilkår.

Beløpet tilbakebetales automatisk av Klarna / Vipps innen 14 dager fra mottatt retur.

 

Hvordan bytter jeg en vare?

- Varen du ønsker å bytte sendes i retur til oss. Ny vare bestilles i nettbutikken. Beløpet for returnert vare blir refundert automatisk av Klarna / Vipps innen 14 dager fra mottatt retur. Kreditnota sendes på e-post av oss ved mottatt retur. 

 

Har dere fysisk butikk eller utstilling? 

- Vi er en ren nettbutikk og har ingen utstilling eller fysisk butikk. På denne måten kan vi holde lavere priser til deg som kunde og ha større utvalg.

 

Hvordan kan jeg komme i kontakt med dere?

- Bruk gjerne kontaktskjema du finner HER  eller benytt Chat tjenesten. Vi har stor pågang og er mye opptatt med å pakke varer, men svarer så raskt vi kan. 

 

Hva gjør jeg dersom pakken eller varen er skadet?

- Informer oss om skaden så snart som mulig etter henting og send bilder til post@el-portalen.no